Nefes-Princess Sibel4264 benimki de 120 içiyordu 4 saatte bir gece gündüz dahil . 5. Aydan sonra ek gıdaya başladık yavaş yavaş azalttı. Simdi gunde 1 kez mama diğer öğünler ek gida gece de 2 veya 3 kez mama
Daphnemom Sabah öğleden sonra ve gece 120ml çünkü biberon reddi yaşıyorum 🤦🏼♀️ aralarda sınırsız istediği kadar meme emiyor, öğlen meyve veya yoğurt yiyo 12 gibi 8 gibi de sebze. Mama reddi olduğu için mecbur ek gıda başladık 🤦🏼♀️
ecemm-6161 Sibel4264 canım yazmayı unuttum ek gıda da veriyordum ben ama öyle ek gıda vermiyorsan 2 buçuk 3 saate bir içmesi lazım
Daphnemom Sibel4264 son ay böyle beslenmiyodu bu ay göreceğim ne kadar aldığını. 4.ayda da mama reddi vardı ama ek gıda yoktu 700 gr almıştı