Ozaymus-21 Kızlar, dikişlerim coktu ama şükür düştüler sorunsuz. Düşmesine ragmen orads et parçası gibi bi şişlik yumru şeklinde duruyor basına gelen var mı? Geçer mi?
Prensesannesi21 Ozaymus-21 7 ay önce doğum yaptim 2 cm kadar dikisim vardı ons rağmen o yumru hâlâ var
vanilyakokusu Ozaymus-21 kaç günde dikişiniz düştü ? Ve düştüğünü nasıl anladınız. Ben korkudan bakamıyorum hiç bakmadım da 🥺
buket4433 Ozaymus-21 bende de vardı canım 2-3 ay olmuştu doğum yapalı geçmemişti. Et parçası vardı makata yakın kaç defa kadın doğuma gittim zamanla geçer dediler. Ama o kadar rahatsız hissediyordum ki. Artık genel cerrahiye gittim. Adam bundan kadın doğum anlamaz bu bizim işimiz dedi. Orayı yaktı. Ve krem verdi. Keşke daha önce gitseymişim ama acemilik hiç aklımıza gelmedi. 15 güne geçti. Eğer geçmiyorsa git canım.
Emine_1245 Canım o kesinin olduğu yer orayı diyorsun büyük ihtimalle. Orası zamanla geçecek. Şimdi öyle olmasi normal
Ozaymus-21 vanilyakokusu bugün tam bir ay oldu dikiş kalmadı yani ipler görünmüyor. Elime geliyordu ip parçaları ya mavi yada beyaz ama ben aynadan da bakıyordum
Tceylnn Bende de var doğumdan önce de popo kısmımda biraz vardı doğumdan sonra biraz daha büyüktü ben basur olduğumu düşünmüştüm açıkçası
Ozaymus-21 Tceylnn direk dikişin oldugu yerde canm dikişler düşerken küçük küçükk şişlikler olmustu geçmişti onun büyük hali gibi dediğim
Ozaymus-21 buket4433 bir ay oldu dogum yapalı dikişlerde yeni bitti. Rahatsız oluyordum derken acıyor muydu? Benim elime geliyor lavabodayken ama endişem ilişki sırasında acıması daha olmadı lohusalık bitmedi ama şimdiden korkuyorum ilişkiden.