ilahiyatci_Mom Virüsün 9. Günündeym nefes darlıgıyla hastaneye geldim malesef ciğerlerime inmiş daha önce yaşayan oldu mu ? Nasıl bir süreç beni bekliyor 😞Yedi aylık bebeğim daha 🙁
ikizerkekannesi ilahiyatci_Mom ablamın ptesi belli oldu ciğere indiği zartüre oldu doktor hastaneye yatırdı şuan hastanede imkan varsa hastaneye yatın yada serum taktırın ablam serumla kendine geldi
minniegibi-amadegil ilahiyatci_Mom ciğere indi.. daha öncesinde zatürre olduğum, geçirdiğim ve hatta verem başlangıcı olduğu İçin zatürreyi tekrarlamadı. Yalnızca nefes darlığı (şiddetli) çektim.
nazatamina ilahiyatci_Mom benim de indi hep sirtim agridi nefes alirken yaniyordu hep yuzetel soludum bebegim de pozitifti o gunleri Allah bir daha yasatmasin dusmanimin bile basina vermesin
ilahiyatci_Mom ikizerkekannesi bugün taktılar kan tahlilim temiz cıktıgı için yatıs vermedi ama nefes alamıyrm
ilahiyatci_Mom nazatamina amiiin suan aynıyız yüzeysel nefes alıyorum kötüyüm tek duam uzamaması kaç gün sürdü bu nefes darlıgı sizde
ikizerkekannesi ilahiyatci_Mom nefes alamadığımızı telefonla arayıp söyleyin gerekirse gidip hava taktırın yatmadan birdaha serum yiyin ablamda nefes darlığı değil yüksek ateş vardı düşmüyordu ablamın astımı olmasına rağmen rahat atlatıyor panik olmayın birazda panikden öyle hissediyorsunuz sakin olun ama tomografi çektirin birdaha belki ilerlemiştir
yigitinannesiiii ilahiyatci_Mom korkutmak gibi olmasın anneannemi yeni kaybettik virüs ciğere indi ama o 60 yaşındaydı virüs kristal şeklini almıştı
Efosunannesi1 ilahiyatci_Mom rabbim iyiliğinizi versin moralinizi yüksek tutun geçecek inşallah bu günlerde minik bebeğinizi düşününnn dua edecegimmm size
Eminerd ilahiyatci_Mom ayyy okuyunca gözlerim doldu çok geçmiş olsun tez zamanda defolsun gitsin inşallah vücudunuzdan. Nasılsınız iyi misiniz 😔😔
ilahiyatci_Mom ikizerkekannesi bugün çektirdim indiğini söylediler iki gün içinde geçmezse göğüse gitmemi istediler boyut panik olmaktan cıktı 🙁
2balkiz ilahiyatci_Mom geçmiş olsun. Babamın inmişti. 3 hafta yattı hastanede. Oksijen desteği aldı, 20 tane iğne vuruldu, toparladı. Siz daha kolay atlatırsınız inşallah. Yaşınız genç
ilahiyatci_Mom 2balkiz inşAllah ben öyle olmam Rabbim babanıza da şifa versin herkese Şifa versin su süreçte cok zor
Aysen58 ilahiyatci_Mom benim de ciğerime inmişti virüs ilk çıktıgi zaman ama bende nefes darlığı yoktu. Öksürük ve halsizlik vardı çabuk toparladim ben hastanede tedavi oldum.
ilahiyatci_Mom Aysen58 ciğere indiği gibi nefes gitmiyo içeriye mahvediyor insanı üç günde veremedğim doğum göbeğini indirdi acılar bendeki boyutu fazla oldu gercekten
nursocum ilahiyatci_Mom canım çok geçmiş olsun babamın geçmişti. Aktemra diye bi ilaç verdiler en son öyle iyileşti
ilahiyatci_Mom nursocum cok teşekkür ederim canım . Emzirdigim için yazamadı ilaç ama cok çaresiz kalırsam ki inşAllah kalmam bende ilaç tedavisini kabul ederim o zmn
ikizerkekannesi ilahiyatci_Mom aynı durum ablamada öyle söylemişlerdi gögüs doktoru yatış verdi sizde kötü olursanız 2 günü beklemeyin yrn gidin gerekirse
2balkiz ilahiyatci_Mom amin, çok teşekkürler. Zor bir süreç herkes için. İnşallah kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz siz de 🙏😊