Elifaydn Merhaba değerli anneler 🌸 kuzumun haziranın 19 unda doğum günü var aile ve bir kaç arkadaş arasında kutlayacağız Allah izin verirse. Çok heyecanlıyım doğduğunda pandemiden ötürü hiç birşey yapamadım kimse de gelemedi o yüzden çok güzel olsun en özeli olsun istiyorum 💕 Çoğu hazırlığı tamamladım fakat menü olarak ne hazırlasam kafam da oturtamadım yardımcı olursanız sevinirim size de fikir önerisi olur ☺️☺️
Elmaliturta_ Elifaydn ben de bekleyim haftaya bugün oğlumun doğum günü araştırma içerisindeyim😊 ama ben şimdiden aklımdakileri söyleyim pastayı hazır alacağım sarma, kuru pasta, poğaça, cupcake, popcorn, bir de meze türü birsey düsünüyorum
Elifaydn Elmaliturta_ bende pastayı hazır alacağım butik kurabiye ve cupcake de yaptırıyorum ekstra tatlı birşey gerekmez diye düşündüm . İşte sarma ve su böreği düşündüm başka da aklıma gelmiyor 🤷♀️
Elifaydn Elmaliturta_ Aaa şey birde yerler mi sizde bilmiyorum kuru dolma o da güzel gider seçenek de olur ben çok güzel yaparım ayıptır söylemesi 😂😂 yapacağım inşallah , size de şimdiden mutlu yaşlar hayırlı ömürler 🧿💕
Elmaliturta_ Elifaydn 😂😂 elinize sağlık fikir için teşekkürler. Sağolun amin sizin de nice sağlıklı yaşlarınız olsun inşallah😇🙏🏻❤️
eyllekin Sigara böreği Yaprak sarma Rus salatası Tartolet Krep kanepe Çocuklar için ayrıyetten ; Çikolata soslu çilek çubukları Ev yapımı patates çubukları Ev yapımı eti puf Yapmıştım.🌾
Elifaydn antropologanne benim 16 haziranda hafta içi maalesef 19 unda kutlayacağız 🥰🥰 Uzun sağlıklı hayırlı yaşları olsun inşallah sizin kuzunun da 🧿🧿💕💕