ftsdmrhn Ogljm yarın 6. Ay aşılarıni olacak, daha öncekiler ateş, huzursuzluk yapmadı. Bu yapıyor mu acaba
Adakus000 ftsdmrhn Sadece aşı vurulunca ağladı sonrasında herhangi bir ağrı huzursuzluk ateş olmadı 🙏😊 endişe etmeyin kolay geçer inş