Elaamadeenn Arkadaşlar aptamil 1 numara kullanıyorum fakat gecen gun mamadan eksi bi koku geldiğini fark ettim yenisiyle karsilastirdim kokuları evet ekşimişti paketi açıldıktan sonra Nasil muhafaza etmeliyim yardımcı olurmusunuz??