cagla24 Melisa59 buzluk poşetlerine koyarım diye düşündüm bende 10 gün sonra falan deneyeceğim bakalım yapmayı ☺️ 3 aydan önce biter zaten ya her çorbaya yemeğine koysak 😂
cagla24 Nohutannesi benimde midem bulanıyor pişmemiş et tavuk görünce yiyemiyorum onu veg bonesten sipariş verdim dün kendimiz için deneyeceğim ilk sonra memnun kalırsam bebek içinde sipariş vermeye devam ederim, peki veg bonestekini buzluk poşetlerine atıp kullanacağınız zaman direkt çıkarıp atıyor musunuz arkasında ısıtmayla ilgili bir şey yazıyordu ama kafam karıştı
Nohutannesi cagla24 ben direk hiç ısıtmadan kavanozu açıyorum buzdolabı poşetlerine döküp buzluğa atıyorum. Kullanırken de kaç küp istiyorsam koparıp içine atıyorum direk
Mysunshines17 cagla24 Düdüklü tencerenin varsa kasaptan alın kemiği..Kemiği önce güzelce yikayop sonra 4-5 saat sirkeli suda bekletin.Cikarip atin düdüklü tencereye,içine de patates ,havuç,soğan ekleyin..3saat kisokta pişirin sonra hazır zaten
cagla24 Nohutannesi bende aldım buz poşetlerinden su doldurup denedim hatta o zaman ilikli kemik suları gelince de aynı şekilde koyarım buzluğa ☺️ teşekkür ederim
cagla24 ikizleriim oraya da bakmıştım da bebekler için mi en olamadım birkaç ünlü falanda almıştı hatta