CerenCyln Merhaba bebeğim 35 haftalık doğdu. Şuan da 2 aylık. Hgb değeri 9.2 çıktı. Doktor Ferrum damla verdi günde 3 kez 3 damla kullanıyorum. Ne zamana değeri toparlanır? Bu durumu yaşayanlar varsa bilgilendirirse çok memnun olurum.
tntlk CerenCyln merhaba aynı durum bizdede 35 hafta doğdu hgb 8.2 .! 3 aylık bebeğim nası bi yol izlediniz ferrum fayda etti mi?