Adigee Kizar 2,5 aylık bebeğim var karnı o kadar çok gurulduyo ki açken de gurulduyo tokken de sebebi nedir bilen bizim gibi olan var mi?
Ozgeruya Adigee bizimde dogdugundan beri vardi alerji belirtiside olabiliyor biz onun icin relactaz kullandık
Sevmmm Adigee alerji belirtisi olabilir. Burda okuduğum yazılarda alerji için hep guruldama falan yaziyorlardi. Ama direk öyledir diyemeyiz tabi emerken huzursuz mu kakası nasıl kilo alımı nasıl bunlar da çok önemli
sevdam4721 Adigee bızde 2.5 aylığız bızde de var ınternete baktığıma göre gaz sıkışmasından ve büyümesinden oluyo bıseyı alerjısı olsa şuana kadar çıkardı
Ahsenur Adigee BENIM bıldıgım kadaroyla gaz gaz sancısı cekıyo aynısı kızımda yasadım yıka sırtını sıvazla bacakları oynat rahatlasın
Merve-HanifeDuru Benim 24 günlük kızımdada aynısı var bağırsaklarımı karnımı anlamadım valla memede susuyor bir tek memeden ayrılınca başlıyor ağlamaya mamada veriyorum yetmiyor mu çözemedim
Adigee Sevmmm emerken huzursuz degil kilo alimi az oldugu icin mama da veriyorum son 3 4 gundur kakasi birazcik sıvı kaka gaz yapmada oyle cok zorluk yasamiyo ama anlamadim surekli guruldama sebebini
2halime Adigee gazı olabilir. Emerken / biberon dan beslenirler hava yutuyor olabilir oğlumda çok yaşadım. Tok olsada karnı gurul gurul gurulduyordu😂
Adigee 2halime ayni bizde de oyle gaz dedi bicok kisi ama gaz sancisi da cekmiyo hic rahat rahat cikariyo
mavisgozlum Adigee canım sen kendine dikkat etmiyosan bebek senden da soğuk alıyo olabilir ayağına sıcak su torbası koy bebeğinin bende de öyle oldu sıcak tutunca iki güne gecti
ElifTGM Adigee Hayır sancı yaşaması şart değil zaten 😊 acı eşiği yüksek olabilir. Kasıklarını yokladığınızda sert mi karnına vurduğunuzda boş bşr tok sesi geliyormu yani siz yeni anneyseniz anlamayabilirsiniz doktor rahat anlar
birboncukannesiiii Adigee inek sütü alerjisi laktoz intolernsı. başıma gelen buydu. gurgur mukuslu kaka bazen kaka da kan gaz Huzursuzluk
Adigee birboncukannesiiii laktaz inteloransi bende de var sut icemem gaz yapan yiyeceklerden uzak dururum hep anneden bebege gecer mi acaba bu durum