123r456 benim kızımın göbek bağı düştükten 2 gün sonra kanamıştı. İlk gördüğümde çok korkup ağlayarak doktoru aramıştım. Doktor normal olduğunu söylemişti. Belki bikaç hafta içinde tekrar kanat korkma dedi. Önemli olan sürekli akan bir kan olmamasıymış. Bi süre sonra bikaç damla daha kanadı daha sonra hiç sorun olmadı. Bu arada göbekten kötü koku, irin gibi şeyler gelmiyorsa sorun yok diye biliyorum.