Arkadaşlar kızım 20 aylık. Koltuk,halı,parke,kapı,ayakkabılık,duvar,çöp kovası,çarşaf,yastık..her yeri boyuyor ya. Silinebilen boyalardan aldım ama el ile koltuğu,halıyı silmeyle yüzde yüz çıkmıyor. Halıları yıkamaya verdik,koltukları da yıkamaya gelecekler. %90 çıkar hepsi dediler. Diğer yerleri silince tamamen çıkıyor çok önemli değil o yüzden. Parkeleri olduğu gibi kağıtla kapladım yırtıp yine alttan parkeleri boyuyo. Deftere resim yapalım diyorum birlikte başlıyoruz hop ordan elini yüzünü boyuyor. Bu her yeri boyama sevdası tahminen ne zaman geçer ya. Kalem kelimesi bile geçse heyecanlanıyor çocuk artık. Çok seviyor boyamayı çizmeyi. Benim için problem değil,engellemek istemiyorum o heyecanını ve mutluluğunu. Sonuçta halılar yıkanıyo geçiyo koltuklar da öyle ama tahminen ne zaman sadece önündeki kağıdı falan boyamaya başlıyor bebişler? Her çocuk yapıyor değil mi bu her yeri boyamayı?