Olric11 merhaba, ben hostes olarak çalışıyorum. Öncelikle hiç korkmayın siz rahat olursanız bebeğimizde rahat bir yolculuk geçirir. İniş ve kalkışta basınçtan kaynaklı biraz kulakları acıyabilir o sırada emzirebilirseniz emzirn yada içecek su falan verin yani yutkunmasını sağlayın. Onun dışında yanınızda bi kaç sevdiği oyuncağı götürürsünüz onunla oyalanır . Zaten uçakta bi sürü farklı şey ilgiisini çekecektir masayı açıp kapatın güneşliği indirin Eğlendirmeye çalışın. Genelde bebekler seviyor uçakta seyahat etmeyi. Baktınız çok zorlandınız hostes arkadaşlardan yardım isteyin onlarda ilgilerini esirgemeyeceklerdir. İyi yolculuklar şimdiden🌸