Mrb anneler bebeğim 3.5 aylık kaka rengi hep yeşil doktorumuz benim yediğim yeşil yapraklı sebzeler yapıyor dedi ciddiye almadık sonra ishal gibi oldu en sonda kakasında kan gibi kırmızılıklar görünce tekrar doktora gittik doktor takip önerdi birde gaitada gizli kan bakıldı pozitif çıktı.dr süt proteine karşı alerjisi olabilir dedi ve bana süt süt ürünleri çikolata yumurta yasakladı.ama birşeyler daha yapmak istiyorum içim rahat değil var mi başına böyle üzücü bir durum gelen bir anne?