Kızlar yaklasık 1 aydır iki gögsümün ortasında agrı nefes darlıgı baskı hissiyatı oluyor sag kol altıma dogru yanma oluyor devamlı degıl ama 1 ay ıcınde 3 defa oldu sımdı yıne oyle oldu bı halsizlik soguk terleme oluyor o an sonra gecıyor ney olabılır bılgısı olan varmı 🤕😪