yenibiranne DenizhanKumsal 6 buçuk aylıkken baba dedi hala baba diyor 1 yaşında. Bazen banada baba der
Sibelll DenizhanKumsal 8 aylık anneee diye bir ses çıkıyor arada ama pek bilinçli olduğu söylenemez 😀
Miniktavsan DenizhanKumsal kızım 6 aylıkken baba dedi şuan 7bucuk aylık babasına baba diyo resmen bütün gün gel gel gel baba diyo 🤗🤭😅 onun dışında jiji (cici) yapıyo 🤗
Sevde123 8 ay 4 gunluk 1 aydir baba diyip duruyor bana da hııı diye sesleniyor 😑 karni babasında doyuyor babasi ilgileniyor hatta babasi doğurdu 😯😭😭
OgrtmnZz Sevde123 Ahahaha çok hoş 😄 yalnız şu an belli ki babıldama döneminde bilinçli söylemiyor yani babayı üzülmeyin.benimki de 6 aylık o da baba diyor eşim de bi seviniyor baba dedi diye 😄
Betulst Yarın 6 aylık olacak yaklaşık 10 gündür babba diyor arada anneye benzer bir ses çıkartıyor bilinçli olarak söylemediğini bilsekte ağzından o sözcükler dökülünce çok mutlu oluyoruz 🥰
MervElizan DenizhanKumsal 7 aylıkken anne dedi şimdi de 8 buçuk aylık yeni yeni baba diyor ama genelde anne diyo 😊😊
renkliruya Dedede, bababa diyor.. Ağlayıp bana geleceğinde anni gibi bişey diyor.. 😃 kendi kendi mırıldanması çok oluyor.. Artık ne diyorsa.. 9 aylığız..