BarlasMomm Merhaba kizlar Bebeginizin vucudunda egzama olan anneler hangi sampuani nemlendiriciyi ve hangi bebek deterjanini kullaniyorsunuz
Laden BarlasMomm nemlendirici olarak sebamedin vücut kremi şampuan iki yıldır chicco kullanıyordum mustela stelatopia aldım bu sefer. Deterjanı da dalan roxy. Değiştirdiğim an vücudu kuruyor. Deterjanını hiç değiştirmiyorum
BarlasMomm Laden tesekkur ederim bende sebamedin bebek kremini ve sampuanini aldim simdi. Deterjanda uni bayb kullaniyordum esim omo nun bebekler icin olanini almis ama vucudunda egzama oldugu icin daha temiz icerikli seyler ariyorum