Tiroit Prima premium çare kullanıyorum ama baby turcoya geçmek istiyorum pişik olursa diye korkuyorum kullanan memnun olan var mı
birboncukannesiiii Tiroit baby turco doğan olana gönül rahatlığıyla geçebilrsin. Çok iyi bez. Ben dün e bebek bezini denemek istedim baby me aldım. O da iyi bi bezmiş. Lastikleri sıkmıyo
Duygusuz Tiroit bende evybaby den gecicwm baby turco ya prima pahalı geldi sleepy sıkıyo kenarlardan evybaby güzel ama heryerde bulunmuyo