Ya benim adam yanlışlıkla külot bez almış açmış bulunduk kullaniyim dedim bari, kullananlar nasıl yapıyo anlamadım 4 no kullanıyoruz ama zor sığdı poposu hele de değiştirirene kadar altına yaparsa diye de korkuyorum ki yaptı da ufak zaten bebeğim 3 aylık, millet bunu büyük bebeklere nasıl kullanıyo 8-14 kg yazıyo üstünde bizimki daha 8, te 14 kg bebek nasıl giriyo içine, bezini bi çıkarıyorum lastiği sıkmaktan kıpkırmızı olmuş hep, açmadığım pakedi gidip normal bezle değiştirdik ama açtığımı da bari evde eritiyim dedim ama şaşırdım yani normalmi böyle sıkması, markası baby me