berrakezgi bence anne sütüne devam edin.doymasa gelişmese boyuda uzamaz kafasında büyümez.bende ilk zamanlar kilo almıyor diyo sütüm yetersiz sanıyordum ne kadar üzücü bi durum çok iyi biliyorum.doktor hemen mama ver dedi sütün az.bir ay kadar mama kullandım.ama her öğün değil akşamları verdim hep.emzirmekten hiç vazgecmedim.sonra tamamen bıraktım.sütümü arttırmak için uğraştım.doktora gittiğimde hep morelim bozuluyordu tartacaklar diye.gecen hafta doktorumuzu değiştirdik.kilo almıyo doymuyor mu sütümde var doktor tahlil yaptı hiç bişeyi yok doyuyor dedi.her bebek aynı hızda kilo almaz önemli olan kafa gelişimi yani beyni.ve senin bebeğin 11 cm uzamış 3 aylık daha emzirmeye devam dedi.yani dileğim oki hemen mamaya teslim olmayın kilo almıyor diye emzirebilceğinize inanın.anne sütü en iyi besin.yine tabiki doktorunuzu aksatmayın onların bilgileri hepimizden üstün