Canim bizim de doğuştan vardı 11 gunlukken ilaç kullandik geçti 1 aylık olunca yine başladı yine kullandık yine geçti ama doktor masaj yapın getirmeyin dedi cok ciddi çapak olmazsa. Surekli damla vermeyelim dedi. Sonra 4 5 aylıkken yine oldu tabi ben masaj ara ara yapıyordum geçti diye bırakıyordum. Bi defa göz doktoru yerine cocuk doktorumuza soyledim. O damla verdi ama kullanma hemen dedi önce çayı pamuğa sür onla sil masaj yap dedi. Bir süre dene geçmezse damlayı kullan dedi. Dediğini yaptım çok şükür suan tekrarlama vs yok geçti. Ama tekrarlar mi bilmiyorum insallah gerek kalmaz.