Alanbebek Bebegım 6 aylık 2 ay sonra 8 aylık oluyor ebemız kan sayımı yaptrmamı soyledı temmuzda yaptırcam yaptran varmı bilgi verırmısınız
tospikdamla Alanbebek Biz yaptırdık tam 8 aylıkken düzenli kullanmamıştım demir damlasını düşük çıktı 3 ay düzenli kullan tekrar test yapılacak dedi doktorumuz
tospikdamla Alanbebek Ben ilk sağlık ocağının verdiği ferrum kullanmaya başladım sonra onun hakkında bilgiler kötüydü bıraktım diyebilirim sonra düşük çıkınca ocean microfer aldim onu kullanıyoruz
tospikdamla tospikdamla hem ferrum kan gibiydi bebeğim çıkarıyordu ağzından microfer tadı da güzel seve seve alıyor onu
Alanbebek tospikdamla anladm canm ben dogdugundan beri monovit d kullanıyorum peki kan sayımı nasıl yapılıyor ve ücret hakknda bir bilgi verırmısın
tospikdamla Alanbebek canım ben devlette yaptırdım ücretsiz olarak elinin üstünden kan alıyolar birinde damar bulamadılar 2 Side delmis oldular 😒
tospikdamla Alanbebek canım yalnız monovit sağlık ocağının verdiği d vitamini ayrıca 4. Aydan itibaren ayrıca kan damlası olması lazım o ayrı
Nadiss tospikdamla bu 8 aylık olunca yapılan birşey mi ben bilmiyordum hiç bir ebe falanda aramadı oğlum bir hafta sonra 9 aylık olacak
Alanbebek tospikdamla bana kan damlası vs birsey vermediler sadce bu damla var dogdugundan beri bunu kullanıyorm kan damlasıdamı olması gerek
tospikdamla Nadiss Kan değerlerine bakılıyor durumuna daha sonra da verilebilir biz 11. Ayda tekrar vericez