Iyi günler anneler kizim ramazanın basinda gece 3de kalkip 5e kadar durmusti hadi sesimize kalkti diyordum 3gun sonra unutti ramazanin bitmesine 3 gun kala ayni seyi yapmaya basladi ve hala aynu gece 3de kalkior 6ya kadar yatagin içinde dönüp duruyor uykuya dalamiyor arada agliyor bugun 3 45 mis kalkti 3de kendim kalktım uyanxak mi die uyanmayinca unuttu heralde dedim ama 3 45 de kalktı 7ye geliyordu gozleri kapali yatagin icinde yada ortamiza aliyom tada ortamizda donup duruyor neden alabilir basuna gelen oldu mu