DoganurcaN Miraycicek evet bizimki zıbınla duruyo yada zıbın + alt ama yine de çok terliyo terlemesi daha kötü tabi en ufak esintide çarpıyo sonra
Kantar DoganurcaN canm gazı olduğunu bazen belli etmezler gaz karın ağrısı sancısı olur çocukta benimki 5 buçuk aylık hala devam ediıo gazdır o
DoganurcaN Kantar olabilir bunu da düşünerek yaklaşıcam, ben hep ayağını çekmesine bakıp gaz değildir diyodum iyi oldu öğrendiğim😌
aylizinannesiii DoganurcaN Kızıltepe o kadar sıcakki mayista boyle yazın kavrulcak yine sicaktanda huysuzluk yapıyor olabilir canım