Bebeğim 3 ayına yeni girdi, ağlama sesini dahi bilmediğimiz çocuk iki gündür kaptırıp ağlıyo ne olursa olsun memede susardı şimdi o da işe yaramıyo aç zannediyorum veriyorum yok zor yutuyo midesi dolu oluyo neyi var anlamıyorum, gazı desen yok ayaklarını karnına çekmiyo, ortam ısısına göre giydirmeyi beceremedim bi türlü çünkü berbat bi yer olan Kızıltepenin bi apartmanın en üst katındayız nefes alamıcak kadar sıcak oluyo, tek zıbınla duruyo ama emzirirken falan su gibi oluyo sonra hafif esintide çarpıyo habire üst değiştiriyorum, klimaya daha başlamadık ondan daha çok korkuyorum çünkü geçen az bi açtık üstünü de giydirmeme rağmen burnu akıverdi hemen, şimdi yine ağlama krizi tuttu salladım uyudu, uykudanmı yapıyo bunu desem memede uyuma huyu olduğundan ağzına memeyi verdiğim an emmeden hemen uyurdu acaba huy mu değiştirdi bunalıyo mu çözemiyorum ya, 3. Ay atağı falanmı varda bilmiyorum acaba, yaşayan varmı bu durumu🙁