Mer0101 biz 3. aydan beri kullanıyoruz çok memnunuz, gaz sorunu veya kabızlık gibi sorunlar yapmadı bizde. 11. aya girdik hala devam 👍 bizde de 3. ayda inek sütü alerjisi çıkmıştı öyle başlamıştık iyi geldi bize yağlı bir süt olduğu için kilo da aldırdı 👍