Birprensannesi_ Ayazzmirann ne tarafta otueuyorsun canım kurtköy emseyde mesut bey var cok iyi bir doktor cok güzel ilgileniyor
Birprensannesi_ Ayazzmirann gelebılirsen güzel ilgileniyor canım tavsiye ederim 75 tl muayene ücreti de ben remedy de doğum yaptım ama 3 aylıkdı oğlum mesut beye gıtmeye başladım evıme yakın dıye 🤗