Kizlar merhaba.. 32 haftalik hamileyim dun dr a gittiğimde dr bebeğin bacak boyunun 2 hafta geriden geliyor bu aya kadar böyle birsey yoktu bu ay gerilemiş gelişimi belden aşağının dedi.. Kisalik 5mm imiş.. Bu şekilde bebek bacak boyu kısa denip doğduktan sonra herhangi bir problem yaşayan oldu mu ?