Hifaskkk44 Benim oğlum 35 haftalıkken 43 cm doğdu olarak bugün 4 aylık aşısı vardı ve hemşire bebeğime kısa 61 cm olmuş bu arada gerçekten böyle dile getirilecek kadar mı kısa kalmış
bozobeydrk Hifaskkk44 biz 49 cm doğduk bizim öyle hatta ben çok uzamadı kısa dedim gayet normal dedi😄
eslemsiii Hifaskkk44 sağlık ocağı saçmalıyor genelde banada kızım yeni doğduğunda kafası küçük takip edelim demişti ama çocuk doktoru her şey normal sağlıklı demişti.
Ruzgarmertmom Yok canım bence normal erken doğmuş zaten bizde bugün 4 aykık kontrole doktoruna gittik 67 cm olmuş boyu uzun olacak dedi yani seninkide bence normal benimki 41 haftalık 53 cm doğmuştu zaten takmayın sağlık ocağını
Hifaskkk44 Ruzgarmertmom ya maşallah ben normal de hiç takmam ebe bende çok takmış her gittiğimizde bu çocuk kısa diyor 😅
bilgemira Hifaskkk44 kiz benimki 3 aylik 61 cm bence gayet iyi ben takmam lazim ozaman ay o diyen karasina gunes mi gecmis
Mira61 Hifaskkk44 aslında her doktor her hemşireye güvenmemek lazım hepsi ayrı telden çalıyor kime inanacağımızı bilmiyoruz artık boşverin bebeğinizin boyu geyet iyi takacak bir şey yok 80 cm 1 yaşındaki bebekler oluyor sizin bebeğiniz daha 4 aylık😊
Biscolataerkegim Allan aşkına prematür doğmuş ne bekliyordu ki 4 ayda dev gibi bir bebek mi ? Zaten 4 ayda aşağı yukarı 20cm uzuyorlar prematür doğmasına rağmen çok da güzel uzamış
Hifaskkk44 Biscolataerkegim öyle canm çok şükür bana göre güzel gelişti çünkü doğduğunda hastanede çok araştırıldı bacakları kısa diye bir rahatsızlığı mı var diye o yüzden bu günümüze bin şükür
QueenBeee Hifaskkk44 genetik bence bu boy kilo mevzusu. Pek de aldırış etme böyle bebeğin erken doğmasına rağmen boyu çok iyi benim bebeğim haftasında doğdu 4 aylık 67 cm şuan. 49 cm doğmuştu. Tam zamanında doğsaydı bebeğin benim bebekle aynı boyda olurdu yani çokta takılma kuzum boşver ben ebeleri pek dinlemiyorum önemli olan doktorumun ne dediği
Hifaskkk44 QueenBeee yani canım benimki de zamanın doğsa o civarlarda olurdu aman sağlık olsun gerçekten ben gerçekten takmıyorum ama her gittiğimizde boyunu dile getiriyor kilo ve baş çevresiyle ilgili birşey demiyor
Leman01 Hifaskkk44 boyu kısa doğduğu için size öyle geliyor ayda ortalama 4,5 cm uzamış buda gayet normal bence
Hifaskkk44 Leman01 Allah bereket versin bu bile çocuğun gayet sağlıklı olduğu gösterimi o bile bana yeter