Kızlar 4,5 aylık bebeğim var. Geçen ay 16sında adet olmuştum bu ay daha adet olamadım. Her gün test yapıyorum negatif. Bugün hafif kahve lekem gelmiş😣 adet mi olacam yoksa bu hamilelik belirtisi mi. Yoksa adet olmadan normal sayılır mı. 2.bebek için hazır değilim. Az önce yine test yaptım negatif çıktı. Benim gibi bir durum yaşayan var mı?