Ta1su Sol göğsümde süt kabarcığı var galiba çok can yakıcı ve kabarcık olmasa bile bebek emmdikten snra hep bembeyaz oluyodu göğsüm 😔 çok canım yanıyo şimdide kabarck olmuş ama içinde beyazlık yok et gbi çıkmış