Mavis89 Merhabalar. Benimde mevsimsel allerjim+ allerjik astımım var. Bahar aylarında 3 ay ilaç kullanıyorum. İlaçlarımı bir gün içmesem o gün bana kabus resmen. Hapşırmaktan gözümü açamıyorum 🙄Montelukast içeren singulair, zespira gibi ilaçlar var doktor onay verirse kullanılabiliyor. Bir danışın isterseniz.