Maviko valla felaket tellali olmak istemiyorum ama bu atak bitsede 5. Ay basliyor sonra 6 sonra oyle oyle gidiyor.bi komsumuzla karsilastim bugun bizimki olurda hani belki az daha fazla uyur gunduz diye bi hava aldiriyim dedim 7 aylik kizi var.gece 45dk da 1 saatte kalkiyor dedi😥