ReisinKizi anneveyavrular 600 tl düşünüyorum. Kendi babam aldığı için çok daha fazla bi fiyata aldığını biliyorum. Ama sırf elden çıkarmak için bu fiyata vereceğim
ReisinKizi Bu arabayı Babam hediye almıştı 1 kere kullandım sonra daha önceden beğendiğim bi araba vardı onu aldım onu kullanıyorum. 2 yıl garantili tertemiz duruyor almak isteyenler olursa yazabilirler 🥰
Duygusuz ReisinKizi güzelmiş araba let go da daha kolay satarsınız yada Facebook market place de daha iki gün önce market place den aldım
ReisinKizi Duygusuz market place i bilmiyordum. Bir de oraya bakayım sağolun. Letgo ve dolap a da yükledim bugün 🙂