Erdmalprshn Kanguru öneririm, doktoruna danışarak. İlk zamanlar kucağinızdan inmesi sorun değil, simdi yanmazsınız da çünkü bebekler ilk üç ay asla alışkanlik edinmezler, bildiği ve güvendiği tek insan olduğunuz için size sıgınır. Kemikleri batar, yok alışır laflarina kulak asmayın hic birşey olmaz sirf bu söylemler yüzünden bebeğinizi mahrum etmeyin sizden. Uzmanlar bile anne kucağı öneriyor yeni doğmuş bebeğe, çünkü ilk üç ay dünyayı ayrımı olmadığı için ve kokunuzu bildiği için ve kalbinizin atmasına en yakın yer kucağınız olduğu için size sığınır.🙂