Kızlar,bebeğim 8aylık sürekli her şeyi ağzına aparma çabasında.Çok fazla dikkat ediyorum halının saçaklarını bile ağzına götürüyor diye halıyı bile kaldırdım.Emekliyor kendisi de.Sık sık terlikleri ağzına sokmak istiyor.Engel oluyorduk.Demin nasıl olmuşsa terliği odada unutup mutfağa geçmişim eline de bisküvi vermiştim oyalansın diye.O da sakinceydi ben de yaklaşık 10 dakika işimi yapıyordum.Ben de sakin her halde bisküvisini yiyor diyorum.Bide geldim terliği sokmuş ağzına kemiriyor 😖Şimdi bir mikrop falan kapmış ola bilir mi yaa