Bebekbeliz Bagrsklrı dha gelişmdgi için pastörize edilmiş süt kullnn diye okudum keçi sütü diye bir yerde okudum fikirlerinizi almk istedim
Mira61 Bebekbeliz ben bildiğim yerden açık süt alıyorum kaynatıyorum uzun süre onunla yoğurt ve peynir yapıyorum
Bebeklerm Bebekbeliz sek laktozsuz günlük süt alıyorum. Laktozsuz olması sindirimi kolaylaştırdığı için hiç gaz vs yapmıyor
dertlikerkenez Bebekbeliz AOÇ günlük süt önerdi doktorumuz. Uzun ömürlü veya çiğ süt kesinlikle kullanılmamalıymış. Uzun ömürlülerde katkı maddesi çok. Çiğ süt ise 40 dakika kadar kaynatılmalı bakteriler yüzünden. Bu da besin değerlerini öldürüyor.
Astadavistabeybi Bebekbeliz bende laktozsuz sütle gaz yapmadığı için alıp yapıyorum bebeğe bu hafta tadım başlayacağız onu deneteceğim tadı çok güzel oluyor
dertlikerkenez Bebekbeliz doktorumuz mayaladığım gün ve ertesi gün vermemi, 3. Güne bırakmamamı söylemişti. 14 aylık olana karar bu şekilde yaptım. Son 1 aydın makine aldım, minik kavanozlarda 4 tane mayalıyorum, 4 gün veriyorum.
Bebekbeliz dertlikerkenez anladm cok uzun süreli kullanlmycgı için az az mayalamk lazm demkki ölçü vereblrmsnz kavanoz için
BKumsal Bebekbeliz Başlarda 3 gün ama şimdi 4 - 5 gün oluyor. Küçük kavanozlarda yapmaya başladım ilk , sonra büyülttüm.
dertlikerkenez Bebekbeliz makinanın kavanozları 180 ml’lik. Daha önce 1 litre sütten mayalıyordum, kalanı biz yiyorduk.