benimhalaumudumvar Bebegim 5 aylık Ankarada oturuyorum havalar ısındı arada rüzgarlı oluyor esiyor.Kalin mi giydiriyim ince mi giydiriyim bilemiyorum.Sizler nasıl giydiriyosunuz.
uykusuzMoMm benimhalaumudumvar bız antalyadayz baya sıcak 9 aylık oglum gunduz kısa kol short giydiriyrm corap da gıydırmyrm ama aksam olunca bız usumesekte o üşür diye uzun kollu alt üst penye pjama gıydırıyrm tek çorapla
Tugcecivan benimhalaumudumvar Asıl sorum bebegnzle nasıl dışarı çıkıyorsunuz 😁 iki gün önce eşimle bebek arabası alamaya gttik bir hevesli hevesli neyse aldık bebeği koyduk kız ağlamaya başladi susması çok uzun sürmedi katıla katıla ağladı nasıl eve doncegimizi sasrdik vala 😔
Sema123- benimhalaumudumvar hava 26 dereceydi dün kısa kollu ve şort giydirdim akşam üstü üstüne hırka aldık. 22 lerde esen bir hava oluncada elbise çorap veya ince sweat tayt ikilisi ideal oluyor
Baby01 Atlet ince penye alt ust takim.( Daha kisa kollu sorta gecmedim) aksamsa ince hirka ya da üstüne ince battaniye.Tek corap
Tututu Benimde 3 aylık zıbın üstüne gündüz kısa kollu aksam uzun kollu gündüz şort uada ince penyeli şeyler dısarı cıkarken ince müslin battaniyesiyle cıkıyoruz basında şapka kulaklrını ruzgardan koruyarak