sdyrnkgn Ben alıyorum takviye. Doktorumuz sıkıntı yok dedi hatta kullanın mutlaka çünkü eksik kalıyosunuz çoğu besnden dedi
Ayferklc Missyloves bende hamilelikte kullanıyodum emzirirken kullanıldığını bilmiyordum sagolun bakayım 🙏
sdyrnkgn Ayferklc nbl osteo formula kullanıyorum ben. gebelikten beri devam. Doktorum en az 6 ay devam dedi
Missyloves Ayferklc bende hamilelikte aynı şekilde kullandım zaten ilaç değildir yazıyor bı sıkınti yok doktor önerdi. Ayrıca probiyotik olduğundan kabızlığı da önlüyor