Kızlar annemlere geldik ,kaynanamda böyle yapmıyordu ama annemi gördümü bana gelmek istemiyor hatta annemin arkasından anne diye ağlıyor.demin uykudan uyandı bendeydi ağlıyordu annemi görünce ona gitti ve gel dediğimde gelmemek için daha çok ağladı .şuan 16 aylık böyle yapması normalmi ,beni sevmiyormu😞