Gizemiss Merhaba anneler bir oğlum 1 ay 27 günlük ve standart saatleri uyanmasısınız uyandırıp beslemesini yapıyorum ve bir kaç gün sonda 3 aya girecek ve yine aynı zamanlarda uyanmadiginda uyandırıp emzirimelimiyim yoksa kendi mi uyanmasini bekliyim sizce
Poncikannesi606 Gizemiss 3 saati geçmeyecek şekilde kendi uyanmasını bekle ama 3 saati geçerse sen uyandır ve besle demişti doktorumuz
Gizemiss Poncikannesi606 banada doktor öyle dedi ama emzirince uyuyaninca tekrar uykuya dalmıyor o yüzden