shgll emziğe bağlamanızı anlam veremedim yanlış emzik kullanımı olabilir mi acaba 🤷♀️
24 aylık üçüzlerim tam bir emzik bağımlısı fakat 1 yaştan itibaren çok iyi konuşuyorlar emziğe bağlamak doğru olmaz bence 😊
çana tabiki sizin kararınız emziği bıraktırma yöntemlerini araştırabilirsiniz