NANANA merHabalar daha önce de konuşmuştuk , Dr Ayşe avcı ya gittik iki gün önce çok memnun kaldım ama böyle beklediğimin aksine durumu ele aldı mesela ben kızıma bay bay , alkış vs yaptıracak sandım ama kendisi ilk benle görüşüp videoları izleyip ,, kızıma daha sonrA bir kaç şey yaptı o dA günlük hayattan mesela çan çaldı arkasına geçip. Sonra nesne takibini kontrol etti sonrA bi iki şey . Yani işaret parmağını kullanmıyor olmasını ya da konuşmamasını şu anlık çok önemsemedi gayette normal bebeğiniz dedi ama şaşırdım açıkcası size de mi bu tarz bakıyordu acaba 🙏🏻🙏🏻