Kızlar öncelikle tayin gören arkadaşlarıma hayırlı uğurlu olsun Rabbim cümlemizi gittiğimiz yoldan sağ sağlim dönmeyi nasip etsin ❤️🤲🏻 Allah’ın izniyle yolculuk Bingöle.Bir sorum olacak yavaş yavaş mı toplamalıyım yoksa son iki üç günde birden toplanmak mı mantıklı ? Ben toplanalım diyorum anneciğim daha zor olur ben gelicem iki güne toplanırız diyor . 2 çocukla kafamda deli sorular 🤭❤️