Aydenizerdogmus ben biberonla besliyordum bebeğimi 3 4 aylıkken bizde de oldu biberon biraz sıcak olduğu zaman kızarıyordu hemen sonra biberonunu değiştirdik sorunda çözüldü bepantol kullanıyordum öyle olduğunda. İyi gözlemek lazım bebeği ek gıdaya geçtiyse alerjiden şüphelenebilirsin ama canı yansa belli eder huysuzluk ağlama eller ağıza gider.