1prens1prensesannesii bir erkeğin bir kadını öldürmesi asla kabul edilemez, bahanesi dahi olamaz bir olay benim için.
Kadınlar ister peçeyle yüzünü örter, çarşaf giyer; isterse kısacık şort, askılıyla gezer. Hiçbir şekilde şiddeti, cinayeti, tacizi, tecavüzü haketmezler. Bazı erkeklerin nefsi o kadar şeytanlaşmış ki; çarşaf giyen kadınlara da bakıyorlar, illa şort giymesine, etek giymesine gerek yok onlar için. Kadın olsun yeter, onlar o pis zihinlerinde bunun hayalini kuruyorlar.
Erkek egemen toplum düşüncesi devam ettikçe bu cinayetler asla azalmayacak.
Erkektir bakar,
Erkeğin elinin kiridir,
Namusunu temizlemiştir,
Kadın da açık giymeseydi,
Kadın kuyruk sallamasa erkek yanaşmaz…
Bunlar erkil toplumun bitabii kabul ettiği en yobaz düşüncelerden birkaçı.
Bir de siyasi kişilerin ağzından çıkan ve zihniyeti zaten iğrenç olan insanlara cesaret veren cümleler var ki; onlara hiç girmiyorum bile. Tamamen kadını itibarsızlaştıran, ikinci sınıf insan durumuna sokan, iğrenç cümleler ve benzetmeler…
Bugün bu ülkede bırakın kadını; çocuğa ve hatta hayvana bile nefsi kabaran erkekler var. O kadar açlar yani. Reddedilmeyi kabul edemiyorlar çünkü onlar asla reddedilemeyecek zekada, yakışıklılıkta, aşk dolu biri olduklarını düşünüyorlar kendi kafalarında. Ne kadar sığır, kıro; ne kadar vahşi varsa hepsi platonik saplantılarını aşk sanıyor ve reddedilince bu şiddete başvuruyor.
İnşallah kurtulamaz. Ben doktor olsam bunu yaşatmak için kılımı kıpırdatmazdım. Gebersin cehennem zebanisi.