Kizlar benim kizim 2 buçuk aylık bazen tek meme ile doyuyor bazen yarim emiyor hic 2 memeyide bitirmedi bir emiste neyse fazla olan sütleri sagip kaser hastasi akrabama göndermiştim simdilerde sagacagim sutler ile bir tarif yapan var mi tadi nasil oluyor mesela yogurt kefir ne bilim blw zamani baska tarifler oneriler icin simdiden teşekkür ederim