Ayemta kesinlikle zorlamayın. Geçenlerde bir konu vardı. 2,5 yaşında kusuyor muş psikolojik olarak çocuk. Annesi zorlanmıştım hep yemek yedirirken diyordu. 11 aylık maksimum yüzde 50 ek gıda alması gerekiyor zaten. Blw deneyin. Atar oynar zamanla yemeye alışır
Diş dönemi hiç yemiyorlar zaten
Sinirlenmeyin, tepki vermeyin.. 14 aylık olacak kızım hala yemiyor. Dışarıdayken, annem yedirirse vs 3 günde yediğini tek öğünde yiyor ama