Bareyi
Çişli bez sayısı 6-7′yi buluyorsa aç olma ihtimali çok düşük ama kendini iyi hissetmesi açısından memede olmak istediği için ağlıyor olabilir. Bazı bebekler atak haftalarını oldukça huysuz geçiriyor, ya da aşı da etkilemiş olabilir. Siz aç mı yok mu diye evham yapmak yerine bebeğinizle bol bol ten teması içinde bulunun, belli ki buna ihtiyacı var minik kuşun🤗
Kilo alımı da normal.. Ayda 500 ve 1000 gr normal kabul ediliyor. Hatta bizim doktorumız 350-400′e bile normal diyordu.