gizemito Merhabaaaaaaa Anneler, Yine ben ve yine bir kahvaltı önerisi 🤩🤩🤩 Oğlum 7,5 aylık.. Benmari usulü pişirilmiş bal kabaklı omlet ve bebe bisküvili(kendi yaptığım) avokado biraz keçiboynuzu özüde ilave ettim 🥳 Oğlum bayıldııı 😇🤩😍 https://resimyukle.link/i/UfwrG
Acemimom gizemito afiyet olsun kuzucuğa 🥰 benim kızımda yedi buçuk aylık bir şeyleri karıştırınca yemiyor her şeyi tek yemek istiyor 🤷🏻♀️
cagla24 gizemito kız maşallah çok güzel görünüyor afiyet olsun kuzucuğa 🥰 biz daha böyle kahvaltılara geçemedik 🥺
gizemito Koalamm Çook teşekkürler, aklıma geldikçe güzel karışımları paylaşmaya çalışıyorum kendimce. 😊 Faydası oluyodur umarım 🤭😊
gizemito cagla24 Kuzum teşekkürler, tadımlara başladınız de mi 😇🥰 Biz anne sütü almadığı için erken başlamıştık tadımlara o yüzden artık geçtim menülere 🤩
gizemito Eternalove Evet tek tek verilmesi öneriliyor ama bazen bende fikirler tükeniyor ne yapacağım derdi oluyor her gün 😬 O yüzden kendimce fikirler üretip değişik şeyler vermeye çalışıyorum 😊
cagla24 gizemito 6 aya 1 hafta vardı başladık yayl çorbası kabak çorbası balkabağı çorbası falan içiyor bide sebze meyve püreleri yiyor şu an tadımlar devam ediyor ☺️ bugün yulaf tadımındayız ondan sonra yumurtaya başlıcam bakalım 🤷🏼♀️ sen yumurta tadımını kaç gün yaptın nasıl yaptın
gizemito cagla24 Kolay gelsin kuzum 😊 Ben yumurtayı haşlayarak verdim ilk. Çok çok az başladım 3 gün kuralı ile. Sıkıntı olmayınca devam ettim. Tabi sadece sarısı ☺️
cagla24 gizemito evet evet sadece sarısı önce ⅛ sonra ⅙ ¼ ½ ve tama mı ulaştın ve kaç günde? ben üçer gün bu şekilde tadım yapayım dedim tama 15 günde ulaşırız çok mu uzun sürer 😂 yoksa azar azar 1 hafta falan mı tadım yapayım 🤷🏼♀️
RuzgarMommys Bende dün ıspanaklı lor peynirli omlet yaptım Bayıldı 😍🤗 Aslinda hergün bi post olsa fikir olur herkese
gizemito RuzgarMommys Aa bak ıspanak fikride çok güzelmiş deneyeyim 😇 Hee bi de tarhanalı deneyin sizde çok leziz oluyor 😍
RuzgarMommys gizemito evet bende tarhana li duydum cok denicem. Zaten tarhana cok seviyor pankek de de kullanıyorum