E_idil_kus Yakın çevremden tabak taşıyanları duydum. Ki bende ufak tefek birkaç şey taşıdım 😅 Güzelce paket yapın kırılmasın diye ve kırılacak eşya bölümüne vermek istediğinizi söyleyin bir sıkıntı olmaz. El bagajına koymanızı tavsiye etmem sadece. Taşıma açısından ne kadar güvenli olsada, güvenlikte bir sıkıntı çıkartırlar mı emin değilim. O yüzden en iyisi bagaj kısmına göndermeniz.